miercuri, 30 septembrie 2015

Stardoll din perspectiva unei INCEPATOARE

Saluuut ! Scoala e naspa -__- nu ma lasa sa postez pe blog
bleagh

SI m-am gandit sa postez de ZIUA MEA
Da ,lume ,am mai crescut cu un an B|
Confetti ,cadouri ,prajituri si bautura pana lesinam
Si am primit si un pug :x


Msz stardoll pwp


Asadar ,revin cu o postare care vad ca place :

STARDOLL DIN PERSPECTIVA UNEI INCEPATOARE

*pa dum tss*


Let's do that !


Salut ma numesc Giginela (nume random ca sa nu ofensez pe nimeni) si am aflat de site-ul asta cand cautam jocuri cu Barbie dress-up .Asa ca o sa imi fac cont .

OPAA !Numele e deja luat ?! Naspa ... A stai ,imi da niste variante de ales :

O sa aleg giginelaDiamant38pe

Ok ,acum am cont .sa ne stilam papusa ,ca e urata cum ne-a dat-o jocul .

Asa da :x

Punem bust mare sa ne facem iubiti ca fetele alea cu nivel mare de la care cer eu peruci la 2 bani movi

Acum ,hai sa ne imbracam cu ce avem

Gata



Acum hai sa facem niste bani si sa vedem ce e cu academia asta


*Dupa 10 minute*


Gata ,sunt bogata ,am haine noi ,20 bani aurii ,si machiaje cu care ne facem machiajul de diva ! Nimeni nu mai e asa norocoasa ca mine ,am lucruri gratis si abia la nivelul trei !

Acum ,mergem la petrecere sa ne facem prieteni noi .
Dau la toti cerere si ma duc hotarata la baieti sa ii intreb ''sall vr sa fi cu mn "

Nimeni nu accepta ,pacat ,sunt prea sexi pentru ieftinii astia .

Opaaa ,am un mesaj in cartea de oaspeti ,cica :

E de la una callie.stardoll ,nu stiu de unde ma stie ,dar zice ca e fericita ca am intrat pe site .Poate e baiat deghizat si ma place .

Acum am si un magazin preferat si pot sa imi iau ce vreau de la el .Se numeste Basic ,nu stiu ce inseamna ,dar are haine ieftine si colorate .

Ma cam plictisesc pe contul asta ,acum am nivelul 5 ,dar nu inteleg fetele alea care au nivelul 90-100 .Imi place ca au peruci si haine multe si au un diamant langa nume .Probabil sunt fete cu valoare .Altele au stele ,dar nu sunt prea cunoscute .Probabil sunt doar cantarete .

Le intreb : '' CUM AI DIAMANTUL LANGA NUME ?DACA VREI ITI DAU PAROLA SA IMI BAGI SI MIE !!!! "

Apoi ,pana imi raspund alea ,ma duc iar la petreceri si le zic fetelor cu peruci si nivel 30 daca imi dau contul lor si eu le v-oi da un cont cu diamant sau cu stea ,depinde ce imi baga fetele alea la nume .

Cica una Emmy36cool face concursuri si da peruci frumoase .Vad ca e foarte populara ,si are diamant .Vreau si eu o peruca si o intreb daca imi da si mie o peruca si ii v-oi face cadou o rochita frumoasa.

Intru la mine in casa ,si vad ca am un cadou galben .Il deschid si gasesc in el o prajitura foarte frumoasa si rara .Iti multumesc tie care mi-ai luat prajitura aia care are o stea pe ea .

Opaaa ,poate de acolo fac si eu rost de o stea la nume .Exista si prajituri cu diamant ???




Ataat pentru postarea de astazi ,sper ca v-a placut ,si noroc la scoala :x !


B|

p.s. Sunt o noua fana infocata ,eu si cmbp avem un fanclub LANA DEL REY !
I loveee heeer