vineri, 2 octombrie 2015

Super Supreme

Salut. Sunt brave, cea care scria rubrica ”frumusețile stardoll„
Și m-am întorsss
Când am intrat pe stardoll am văzut că a apărut colecția Super Supreme
care  este
complet
total
HORROR
 Acum hai să vedem toate păpușile Super Supreme

1. Jay-z
 Swag

2. Beyonce
 Asta chiar mă sperie


















3. Harry

Asta e bătaie de joc, serios acum
Bietul Harry















4. Gigi
Asta e clar cea mai horror păpușă din toată colecția. Mă sperie

 










5. Gaga





Părerea mea este că Gaga arată destul de ok

6.Katty Perry
De asta habar n-am ce să zic

7.Cara Delevigne
În afară de pălăria de zici că-i tigaie și mișcarea ciudată din sprâncene, Cara e ok după mine

8. P-ăsta nu știu cum îl cheamă
Ăsta chiar mă sperie
Pe lângă că zici că vrea să facă șpagatul
L-am și prins fără ochi
Horror
9. Kylie

Arată ciudattttttttttttttttttttttttttt


10. Nicki Minaj


Niciodată nu mi-a plăcut cum arată

11.  Rihanna

CUM SĂ VĂ BATEȚI JOC ÎN HALUL ĂSTA DE RIHANNA? CUM?!

12. Kim
Kim arată ok după mine

13. Miley
Asta e cel mai mare fail
Cea mai mare bătaie de joc
Zici că are capul făcut dintr-un coș de gunoi cu două pietre și o gură desenată în bătaie de joc
Arată oribil
Groaznic
Îngrozitor
Bleah
Nu am cuvinte

Edit: Evoluția lui Miley pe stardoll =))))
 

14. Lautner
Nu știu ce să spun despre el

15. Taylor Swift
Arată groazniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiccc serios acumm

Și eu nu am rezistat așa că mi-am luat 3 păpuși care mi s-au părut destul de ok
R.I.P bani :C


Pupici din închisoare


Brave