sâmbătă, 3 octombrie 2015

Interviu cu un prieten - SweetLuisaa + bloopers


Siiiii revin cu un nou interviu, de data asta am intervievat-o pe buna mea prietena Luisa, sper sa va placa!




Multumesc ca ai acceptat sa-mi acorzi acest interviu. Pentru inceput, spune-mi cate ceva despre tine.

.....................................................

LUIZA

ASTEAPTA

PANA SCRIU

DOAMNE !!

ok pe asta clar o pun la bloopers
Multumesc si eu ca mi-ai propus. :) Pai, in primul rad, sunt o persoana careia ii place foarte mult sa cunoasca locuri si persoane noi, sa invete cat mai multe lucruri si sa-si faca mereu noi prieteni. Insa, am destul de multe defecte, de exemplu faptul ca ma supar destul de repede, sau ca dramatizez aproape orice.


Cuum ai aflat de Stardoll?

Verisoara mea se juca prin 2010, cand eu aveam 11 ani. A venit la mine si mi-a aratat jocul, iar eu am decis sa-mi creez un cont, deoarece parea interesant

Daca ai putea schimba un lucru la Stardoll, care ar fi acela?

Cred ca ar trebui sa existe ceva care sa stimuleze un jucator, avand in vedere ca sunt persoane care il considera plictisitor. In rest, nu as schimba nimic

Ce parere ai despre relatiile pe Stardoll?

Nu sunt impotriva lor, insa prefer sa nu ma implic intr-o relatie de acest fel

Ai vrut vreodata sa te lasi de Stardoll? Daca da, de ce? Si ce te-a ajutat sa ramai?
Cand eram mai mica, da, am vrut si chiar m-am lasat, pentru ca nu prea aveam prieteni si nu gaseam motive sa mai stau aici, insa mereu am revenit

Daca ti s-ar sterge contul, ai lua-o de la capat?
Probabil mi-as face alt cont doar pentru a pastra legatura cu anumite persoane speciale pentru mine

Te vezi peste 2 ani continuand cu jocul?
Da, dar asta depinde si de programul pe care il voi avea

Ce iti place sa faci cand nu joci stardoll?
Sa citesc, sa ma uit la filme, sa vorbesc cu prietenii mei

Daca ar trebuii sa asculti doar o singura melodie toata viata ta, care ar fi aia?
EDEN - Wake Up

Care e magazinul tau preferat de aici?
Imi plac foarte mult PPQ si Bonjour Bizou

Ei bine, caam atat a fost. Un mesaj pentru cititori?

Urmariti blogul Luizei!!!

Pai ce altceva sa faca!!!! E obligatoriu!!!!
Exact


Keep it Stardoll!