sâmbătă, 10 octombrie 2015

O prezentare superbă

Uitându-mă într-un club am descoperit o fată
Cu o prezentare pur și simplu superbă
Priviți
HAY DRHEPTHATHE FATH-O RESPHECHT
Dar
Unde-i frumusețea?
În florile alea de pe capul tău?
sau
ce

nu

prind
ajutor
ASTA E CEA MAI MARE FERICIRE
DIN VIAȚĂ
NU POT SĂ CRED!!!!!!!!!!!!!!!
Vreau și eu la matrimoniale
Dar emmy mă are la block
Și m-a dat afară din club
CE MĂ FAC AJUTOR
MĂ PANICHEZ
vreau
matrimoniale
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Emmy e așa de
generoasă
darnică
minunată
nu pot să cred!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

emmy ești zeița mea
ATENȚIE MARE VĂ ROG
O...k?
#SWAG
Șepci mai mari decât capul
Trotinetă de oameni mari nu de puști
Și cu placa
#SWAG
apoi cv despre mama
je suis charlie
pentru concurs
(Numele ei este alisiaanamaria)