sâmbătă, 3 octombrie 2015

Outfit Of The Day #29 - By Luiza (cu ajutorul verisorului meu)



Fiti atenti, conversatie cu varu-meu:

- Robi, cum sa le zic la cititorii mei, ce porecla sa le dau?

- Ce cititori?

- Cititorii de pe blogul meu, cum sa le zic?

- Ce e ala blog?

- Apoi, unde scriu eu ce vreau, outfit-urile si asa. Tinutele mele.

- Ion Creanga!

Salut Ion Creanga!

Mai stiti ca verisorul meu m-a ajutat sa ma imbrac? Ei bine, si astazi m-a ajutat.

Si i-am facut poze cu mult swag sa vi le arat:



This boy is on fireeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Robert Smecheru mult swag pwpwp

Si, trecand la primul outfit, dupa mult, mult argumentat. Am terminat prima tinuta:


Va jur ca poza asta o sa fie noua mea semnatura, atata valoare pfuaiaiaiaai xD

Cap - Rio

1D Glasses - One Direction This Is Us

Butterfly Necklace - Wild Candy

Foxy Oversized Shirt - Bonjour Bizou

Floral Patches Denim - Bonjour Bizou

Dotted Platform Sneakers - Original Future


...Si se pare ca s-a terminat

Raul de Robert nu ma mai ajuta pf :c



Keep it Stardoll!