marți, 15 septembrie 2015

Tipuri de candidati la NCG


Pam-pam-paaaam.. Revin cu inca o postare cu "Tipuri de.."

Si.... Sa incepem ;;)


1. Sigur o sa reusesc (sau nu)

Asta e tipul de candidat care are nivel 30 *sau mai putin* dar tot crede ca are sanse.. Evident, nu a castigat.. Si dupa o vezi plangand in beciul meu. Dar tot incearca incontinuu.. *asta am fost eu, credeti-ma, daca nu castigam odata eram suparata o zi intreaga... si dupa incercam iar iar iar..)

2. Lacomul

Ei, pe genul asta de candidati nu ii inteleg. Genul de candidat care are un munte de trofee, dar tot nu se satura. Si o sa il vezi in fiecare luna pe coperta. Si stii ca aproape tot Stardoll-ul uraste acea persoana, pentru ca fura toate sansele celorlati. Si evident ca foloseste conturi false, dupa o vreme evident ca nu mai castiga pe merit.

3. Vrajitoarea "Emo Kawaii"

Stiti la ce ma refer prin "Emo Kawaii" Bianca a avut o postare despre asta, genul asta de candidat castiga la NCG desii abia are voturi... Black magic..

4. Vote for me vote for me vote for meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Genul de candidat care trimite spammuri caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat e ziua de lunga. Dau mesaje difuzate, sfarsesc fara bani, dar macar au castigat NCG.. Si probabil si CG

 5. I don't even bother

Genul de membru Stardoll care e asa popular ca nici nu mai trebuie sa se straduiasca sa participe :-j


 Caaaaam atat pentru aceasta postare, eventual o sa fac si o parte a 2-a doar ca nu imi mai vine in minte nici un alt fel de candidat




Keep it Stardoll!



Mi-a facut si mie Bianca semnatura din asta cu valoare B| XD