luni, 7 septembrie 2015

Lucruri inutile pe Stardoll

Salutare ,iepurasi !

Am revenit cu o noua postare ,care e despre 

Lucruri inutile pe Stardoll 


*pa dum tss *


Si ,voi vorbi despre cele mai inutile chestii pe stardoll ,care ,nu isi au rostul pe mirificul joc .

Okay ,LET'S DO THAT !


1.MAGAZINUL DE PARFUMURI DE LA NELLY

De ce ???? De ce exista acest magazin ? Ce faci cu parfumurile ? Te parfumezi ? >_<
Serios ,e de o vesnicie magazinul ,si nu prea cred ca sunt folosite de prea multa lume .. mda

Acum ,mi-am pus un plan ,atunci cand voi fi si eu royal si voi avea sd B| imi voi cumpara parfumuri si voi face o camera din suite parfumerie B| B| B|

Ador acest B|

B|


Si ,apropo de parfumurile ''vietii'' ,odata ,dupa ani si ani de cand nu am mai intrat in acest magazin inutil ,vorbesc eu cu luiza ,si cand sa vizitez magazinul ,BAM ! Un miros de parfum a inundat atmosfera din camera mea .............

...........................


WHAT THE HECK IS GOING ON ?????!?????!!!


Okay ...


Illuminati confirmed


2.CATALOGUL DIN SALONUL DE COSMETICA

Imi spune si mie cineva daca l-a folosit vreun om in toata istoria existentei lui ? :|

Plus ca nu poti sa probezi ceva din el ...

Eu tot in starplaza ma duc muahahahhahahahahahahjhgbcn43eewncc

Pe mine ma si incurca cand vreau sa dau pe coafuri ,dau pe catalog si apoi imi da crash stardoll x_X

3.LACURILE DE UNGHII DE LA POLISHED

Doar o unghie ti se vede in suite ,si la aia nici macar decorurile nu ti se vad...FAIL

Plus ca ,cine mai viziteaza salonul de cosmetica sa iti vada unghiile ? tss ..

Ma rog ,eu fac asta ,dar mna ,sunt mai diferita ,no ?

Asta imi aduce aminte citatul ala din clubul vesel :
 
"Sunt o fiinta rara ,Dar raman originala :* "

 4.ULTIMA COLECTIE DE LA YOUNG HOLLYWOOD 

Duuuh ...

Adica ,m-am uitat alaltaieri la colectie si inca au ramas 2 - 3 chestii inca necumparate ..

WEIRD

:|

Si cand ma gandesc ca in unele colectii se vindeau in cateva ore toate lucrurile din magazin ..

Si nu e ca sa zici ca doar superstarurile si le pot lua ,adica ,erau preturi calumea si erau non-ss articolele ...

DECI ,clar ,e cea mai slaba colectie EVER din Young-Hollywood

Si inca regret ca nu am putut sa imi iau nimic din mini-colectia aia YH cu outfitul lui Taylor Swift ...

*lacrima*

Brb ,ma duc sa plang in beciul Luizei


DAR MI-A LUAT LUIZA UN TRICOU CU TAYLOR SWIFT DE LA MUSEUM MILE

muahahahahahahhajhsbgnjm


Tnx fat pwwp


5.SUITE-UL LUI BIANCABOBOCEA

Frate ,n-ati vazut ce suite jalnic are ? pfff ... ce fraiera

AR TREBUI SA II DAM TOTI REPORT CA SA DISPARA DE PE STARDOLL ! SA ISI IA ADIO DE LA CONTUL EI PENTRU A 5 -A OARA ! HUA !

Da ,exact ,mi-am pierdut contul de 4 ori ,mno ...


CAAAAM atat pentru azi ,sper ca ati ras la postare ,caci daca nu ,imi pare rau rau rau rau rau  pentru voi ...


Si apropo ,Luiza a facut o pagina de facebook blogului nostru ,deci ,cautati acolo titlul blogului si dati un like si share si comm la toate postarile ,ca doar asa e normal ,nu ?

LIKE SAU VIATA !



XoXo Bianca <3