luni, 28 septembrie 2015

Spoilere "Tress Up" Noile optiuni de cautare in StarBazar, si cereri de prietenie misterioase



Saluuuuut, ce faceti? Bine? Ca eu inghet de frig. Incerc sa ma impac cu ideea ca de acum trebuie foc in casa si o sa trebuiasca sa astept o vesnicie pana sa se incalzeasca *brrrr*

Astazi ma uitam prin spoilere pe alte bloguri si am gasit ceva interesant:



Se pare ca o noua colectie Tress Up va aparea, si peruca cea roz mi se pare pur si simplu superbaaaaa, si daca o sa fie doar pentru superstaruri....... O sa merg ca de obicei sa plang la mine in beci.. PENTRU TOTDEAUNA!

Glumesc. Sincer nici nu stiu daca am un beci :-??

M-am uitat pe StarBlog si se pare ca au aparut cateva noi optiuni de cautare in StarBazar:


Nimic special, doar cateva magazine noi adaugate.

Am primit si o cerere de prietenie super ciudata:

Numele m-a amuzat la maxim, asa ca m-am gandit sa o vizitez:




Tipa asta abia isi facuse contul, si sunt sigura ca doar mie mi-a dat cerere

Si acum sunt speriata pentru ca nu am absolut nici o idee cine e....................................

Sa ii dau accept?

Sa nu ii dau?

Ii dau.. si asa nu am prieteni. *cries*

naomibala ce nume mor xD


Keep it Stardoll!

XoXo, Luiza