marți, 15 septembrie 2015

Intre timp ,pe Stardoll ..

Nu prea am mai fost activa pe Stardoll ,nici macar nu m-am schimbat ,si scoala imi da de cap .Dar ,pentru ca va iubesc atat de mult mi-am facut timp ca dimineata sa postez ceva ,pentru ca eu am ore dup-amiaza .Sper sa mai urmareasca cineva blogul pe timpul scolii ,pft .Azi ies la sapte ,cineva sa ma salvezeeee *lacrima* .

Si caietele cu Aqua Carpatica ma urmaresc ,tata mi-a luat anul trecut doar caiete de-alea ca-s la 1 leu :|

Si anul asta ...Si probabil si anul viitor ..


Btw ,sa trecem la oile noastre .

Am vizitat-o pe Ada_iubirea sa vad ce stil tropical si-a mai bagat ,ca tot a venit toamna si trebuie sa fii in top cu sezonul ,nu ?Si ,cand sa derulez in jos ........

STAI ,CE ??????????!????!!!

ADA NU MAI E CU BERTI :|


Ce naiba s-a intamplat ?A preferat unul cu nivelul 20 ?

:\ Ceva e inneregula aici ...


HMM..

Mda ,si ca de obicei ,ca sa imi fie mie mai greu sa fac o postare ,Ada si-a sters prezentarea ...Asa ca m-am dus la actualul ei sa vad daca nu s-au despartit ..



Nope ,doar s-a plictisit Ada de vechea ei prezentare ,nimic neobisnuit ,mie mi se intampla foarte foarte des sa mi se sileasca de o prezentare ..Cred ca de-asta s-a despartit de Berti ,ca i s-a silit prezentare si si-a shimbat cobaiul .

E o Bianca Dragusanu in varianta de pe Stardoll ... Si o judec doar pentru ca isi face relatii pe Stardoll si isi schimba iubitii ca pe sosete ,dar in rest ,si vorbesc serios ,Ada e chiar de treaba ,nu am cunoscut-o personal dar a cunoscut-o o prietena ,si lasand la o parte look-ul ei colorat ea nu comenteaza rautacios la toate jignirile noastre ,gen ,eu i-am lasat aseara un comentariu in guestbook ,si ea ,doar mi l-a sters .Nu ,nu mi-a dat block ,nu m-a raportat ,nu mi-a raspuns rautacios ,doar a sters comentariul .
Macar la el am apucat sa ii fac screenshoot ,muahahaha



Si ,am gasit doua specimene de 3249884378909543213457689709876543221345679 mai exagerate decat Ada .Pregatiti-va ,o sa ramaneti cu sechele :




CE NAIBA E INNEREGULA CU FETELE ASTEA ?

Zici ca a doua face parte din ceva secta satanica ...Si aia e cea mai urata peruca vazuta vreodata cu ochii mei ..si in curand o sa imi scot ochii daca mai vad pozele astea vreodata ...

Si sanii primei sunt mai mari decat creierul ei ...mult mai mari ...De-asta ,noi fetele destepte avem sani mici ,toti neuronii fetelor de mai sus au ajuns in sani ,iar creierul ei a disparut complet ...

R.I.P. Creier :'(


Si ,acum un moment de reculegere pentru toate sufletele chinuite care merg la scoala ...Am traume de la auzirea noilor mei profesori mai slabi decat cei de anul trecut :{

Si ,ca tot vine vorba de "toante" ,uitati aici ce am gasit eu in prezentarea unui specimen neidentificat ,caci nu imi dau seama daca e pitipoanca ,tipa emo-kawaii sau doar dusa cu capul :


Fereasca-ma Dumnezeu ,de ce sunt si eu in prezentarea unei tipe care nici nu o am la prieteni ???

Illuminati Confirmed

Atat pentru postarea de azi ,sper ca va placut ,si nu uitati ,dati cu untura pe scoala sa o manance cainii ,eu am incercat ,si acum nu mai am sala de sport .

R.I.P. Sala de sport