vineri, 11 septembrie 2015

Inca cateva lucruri despre mine

Salut !

La prima mea postare de genu' ,se pare ca v-am spus niste lucruri prea uzuale ,deci ,va voi mai spune inca ,cateva lucruri despre mine :D

Doar ,toata lumea vrea sa ma cunoasca ,pff




Just kidding .



Okay ,let's do that !


1.Visez sa devin actrita .Si jurnalista ,si dansatoare ,si desenatoare ..... Ma simt atat de talentata in toate astea ,sunt asa ciudata xD

2.Port ochelari .Am inceput sa am probleme de la varsta de 5 ani ,si ,de cateva luni incep sa nu mai vad bine cu ei ... dar tot am nevoie de ei ,caci ma dor ochii , cries :'

3.Am inceput sa o ador pe Lana del Rey ... am ascultat o singura piesa si apoi ...mi-am facut un playlist special pentru ea ,sunt o ciudatenie innascuta ,stiu xD

4.Ador sa fac emoticonul asta B| .Doar ,uitati-va la el ,e asa de swag si jmekeros ,se potriveste in orice situatie :

Mi-a murit pisica B|

Sunt asa fericita B|

Ma doare burta B|

Am o idee noua pentru blog B|

Acum citesti propozitia asta ,si te astepti sa pun emoticonul ,dar nu o sa il pun B|

Acum ,pe suportul meu de creioane am un gandac scarbos B|

Nu ,vorbesc serios ,chiar am un gandac pe suportul meu de creioane ...

CINEVA SA IL IA DE AICI ,IMEDIAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5.Am fobie de gandaci .Logic ,nu ?

6.In folderul meu cu poze pentru blog am un miliard de poze dubioase ,care i le trimit lui luiza

7.Strang bani de un laptop nou ,doar al meu MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHADVGBVVVREWcsdfvcjre5rf mklv

8.Am venit din Bucuresti inapoi in Campulung singura cu autocarul B|
Ma simt asa de matura ,lel B|
Venerati-ma B|

9.Am o sora mai mare ,sta in Bucuresti

10.Mancarea mea preferata e fast-foodul .Nu va ganditi la tampenii ,cum ca mananc doar de-astea ,in Campulung nu avem fast-food-uri calumea ,si sunt slaba moarta :{

11.Am facut o postare numita "inca cateva lucruri despre mine " MUAHAHAHA ,nu te asteptai la asta !




CAAAAAAM atat in aceasta postare :D