duminică, 22 februarie 2015

Orice blog cu prezentarea lui.


Buna, eu sunt Luiza, am 12 ani si locuiesc in Baia Mare.

Am facut acest blog deoarece imi era foarte dor sa scriu .... orice. Adica, orice despre Stardoll WHATEVER.

Multi ma cunoasteti sub "username-ul" aluizave.

Am mai fost scriitoare pe cateva bloguri, de asemenea blogul de care inca sunt mandra chiar daca nu il mai pot recupera.
Secretele Stardoll : Superstar nu este totul!

Puteti sa il vizitati, inca mai traieste.. 

Siii.... Deocamdata nu caut scriitori, doresc sa incep cu un blog personal, decat sa ma obosesc sa caut scriitori care pana la urma nu vor mai scrie din cauza temelor, CU MINE NU O SA AVETI ACEASTRA PROBLEMA INVAT ACASA MUAHAHAHAHAHAH...

Si... Presupun ca ne vedem la urmatoarea postare?

Oricand ar fi aia...

Nu strica sa astepti.

XoXo, aluizave

 

Un comentariu: