luni, 23 februarie 2015

Citind comentariile vechiului meu blog.. x_x


V-am spus eu in introducere ca aveam un blog numit Secretele Stardoll: Superstar nu este totul!
Puteti sa dati un click direct pe nume ca sa il vizitati.

L-am facut cam prin 2012-2013

Cea mai populara postare a mea era una cu Furby gratis.

Azi am intrat sa citesc comentariile... erau 40 si ceva.

Nici nu vreti sa stiti ce scrie, EVIDENT CA VRETI.

Asa ca delectati-va ochii:


Fara cuvinte. Nici nu vreau sa va mai arat, bine macar ca am cenzurat.

A DISPARUT TOATA INOCENTA MEA..

Deci cred ca intelegeti cat de riscant e sa ai un blog cu freebe-uri in Romania cu o gramada de drogati care-ti injura in comentarii.

Ce bine ca nu mai este legal sa folosesti proxy, si ce bine ca am renuntat la blog.

Dar asta nu inseamna ca o sa fie la fel si cu blogul asta, nu?

Sa speram...

Speranta moare ultima.


XoXo, aluizave

Un comentariu: