miercuri, 25 februarie 2015

Good job, Stardoll. Good job!


Stateam linistita citind comentariile de pe USD, cand BOOM. Vad asta:

Vedeti? Probabil nu, uitati-va mai bine:


BUZELE, SUNT NOI. Si stiu asta pentru ca nu aveau cum sa fie stardesign, sunt prea realistice.

M-am uitat repede in Salonul De Cosmetica si vad minunea...


SPRANCENELE MELE

ERAU SUPERBE
 
ERAU... UPGRADATE *sper ca am zis bine lol*
 
SI ERA MAI MULT DE ATAT.
 
MULTI OCHI, BUZE MULTE SPRANCENE SI NASURI PENTRU NON-SS ERAU UPGRADATE.
 
SI NU, NU O SA LE FAC POZA CA AR DURA O VESNICIE.
 
Ok, trecem de la OMG la OMG2
 
Noua colectie Callie's Picks.
 
 
Callie, te-ai intrecut pe sine! Pe bune chiar nu ma asteptam, e o colectie superba din punctul meu de vedere.

Ei bine, noi ne vedem la urmatoarea postare!

XoXo, aluizave

Un comentariu:

  1. Wow ! Ce blog dragut! Eu sunt catisor2002 pe stardoll sa ma votati ca si eu va voi vota! Postati in continuare lucruri interesante!

    RăspundețiȘtergere