sâmbătă, 15 octombrie 2016

MstQ si Outfit Of The Day #31 By Luiza



Ieri a aparut o noua colectie in magazinul MstQ:



Sclipici, mult sclipici. Si asa numitele "Glitter Roots" care SINCER arata ca matreata.


Cand am vazut poza asta pe Facebook am murit de ras, pe bune, adica Stardoll-ul ai fi putut macar incerca cat de cat sa faca sclipici-ul sa arate ca si SCLIPICI-UL.

Si acum probabil va intrebati "Luiza da ce te-a apucat sa postezi asa dintr-o data tu abia postezi, ce s-a intamplat? Te-a furat Isis-ul si te-a obligat sa postezi?"

Si ca s-a va raspund, nu. Nu m-a furat nimeni, poate doar Markus inima uitati nunta noastra :X


Multumesc Bianca ca ai fost alaturi de mine in cel mai important eveniment din viata mea, pwp fat c:

Ok, revenind la subiect, am vrut sa ma re-apuc de blog, sincer mi-a fost asa de dor sa scriu, si am de gand sa schimb stilul blogului, stiti ce inseamna asta? Un nou grafic bineinteles. 

 O sa il termin... candva.

Si pentru ca mi-e dor sa postez tinutele mele super boring:


Ne vedem in curand!

XoXo, Luiza